Топ 10: Сервіси коллтрекінгу для України

Оновлено: 06.04.2023
1
Віртуальна АТС. Корпоративний зв'язок для всіх відділень компанії, у будь-якому місті та країні. Ваші міські та мобільні телефонні номери залишаються з вами. Інтеграція із CRM. Візуалізація тенденцій щодо активності клієнтів та роботи співробітників.
2
Віртуальна АТС. Підключення міських, мобільних та номерів 0-800. Журнал дзвінків по компанії та контроль пропущених. Запис розмов та коментарі. Аналітика та звіти з дзвінків та роботі співробітників. Налаштування будь-яких сценаріїв прийому дзвінків та переадресацій на мобільні номери. Безкоштовний корпоративний зв'язок. Міні-CRM та інтеграція з усіма провідними CRM (+API). Віджет зворотного дзвінка із сайту. Динамічний Call-Tracking.
3
Віртуальна (хмарна) АТС. Підходить для офісу, кол-центру, віддаленої роботи. Інтегрується з популярними месенджерами та CRM-системами. Розширення для браузера Дозволяє дзвонити одним кліком з будь-якої сторінки та миттєво переходити до CRM.
4
Сервіс IP телефонії + віртуальна АТС. Надає безкоштовний міський номер в одній з 70 країн світу. Функції АТС включають внутрішні номери, систему голосового меню (IVR), переклад дзвінка, перехоплення дзвінка, переадресацію дзвінків на мобільний, прийом дзвінків із сайту, голосову пошту, прийом факсів, автовідповідач, режим очікування дзвінків, систему статистики дзвінків.
5
Провайдер корпоративних комунікацій Хмарна CRM. Багатоканальні внутрішні лінії для працівників компанії. Міські, міжміські та мобільні номери компанії в єдиній мережі. Ви самі задаєте алгоритм переадресації дзвінків усередині мережі. Фіксація пропущених дзвінків, автовідповідач. Вся інформація про клієнта під час дзвінка, можливість прив'язки «клієнт-співробітник»
6
іртуальна АТС з функціоналом автодзвону, автодозвону для бізнесу та кол-центрів. Інтеграція із CRM. Контролює попадання номерів у спам-бази, автозміна номерів, чорні списки, приховування номера. Багатоканальні мобільні, міські номери та SIM-картки FMC.
7
Віртуальна ATC. Інтеграція телефонії та CRM. Власна система CRM. Сервіс Call-трекінгу. Колл центр
8
Платформа для комплексного покращення ефективності роботи відділів маркетингу та продажу. Включає інструменти CallTracking, CallBack віджет замовлення зворотного дзвінка з сайту і соціальних мереж, хмарну АТС, LMS систему управління взаємовідносинами з клієнтами.
9
Istat допомагає збирати, впорядковувати та аналізувати канали зв'язку вашого бізнесу з клієнтами. А потім робить кожен дзвінок, чат, меседж та імейл вимірюваним та контрольованим.
10
Коллтрекінг та Віртуальна АТС в одному рішенні. Дозволяє визначати найефективніші рекламні кампанії, оптимізувати телефонний трафік та підвищити ROI.