Топ 10 СЕД (Системи електронного документообігу) для України
Оновлено: 16.10.2023 | 18 |
1
Система управління корпоративним контентом та спільної роботи, яку можна використовувати як корпоративний портал. Має безліч розширень та інтегрованих систем. Тісно інтегрована з MS Office та MS Exchange. Може поставлятись як SaaS сервіс
2
Система керування документопотоками. Наочність процесів опрацювання документів, підвищення ефективності роботи співробітників, оптимізація витрат підприємства.
3
Система електронного документообігу класу ECM. Надає повнофункціональні механізми управління документами та моделювання бізнес-процесів
4
Система електронного обміну документами та автоматизації бізнес-процесів компанії: договори, закупівлі, продажі, HR процеси та інші.
5
Система електронного документообігу АСКОД забезпечує створення єдиного інформаційного простору і загального структурованого корпоративного сховища документів, автоматизацію процесів опрацювання документів та контролю виконавчої дисципліни, скорочення термінів проходження документів та покращення ефективності роботи персоналу.
6
Система електронного документообігу ECM-класу на базі платформи 1С, що дозволяє організувати внутрішній електронний документообіг на підприємствах України. Програма надає широкий набір можливостей для автоматизації управління корпоративним контентом, діловими процесами та спільною роботою співробітників.
7
Комплексне програмне рішення від Softline для створення систем управління документами та автоматизації ділових процесів органів державного сектору.
8
Литовська СЕД, визнана у Європі. Надає інструменти для управління кореспонденцією, контрактами, засіданнями, закупівлями та іншими документами чи завданнями, а також автоматизації відповідних процесів. Є російськомовна версія.
9
Інтегрована інтелектуальна платформа для автоматизації процесів документообігу та обробки документів, яка включає: рішення щодо інтелектуальної обробки документів, побудоване із застосуванням когнітивних технологій + рішення для управління бізнес-процесами, що дозволяє налаштовувати документообіг та форми документів відповідно до різних сценаріїв та бізнес вимог, використовуючи « No Code» можливості.
10
Веб-орієнтована Open Source система для спільної роботи в інтранеті, управління контентом (ECM) та управління бізнес-процесами (Alfresco Activity). Містить персональні стартові сторінки, бібліотеку документів, пошуковик, віртуальний робочий простір, мікроблоги, wiki, блоги, форуми, календарі.