Топ 10 віртуальних АТС для України
Оновлено: 22.09.2024 | 23 |
1
Віртуальна АТС. Корпоративний зв'язок для всіх відділень компанії, у будь-якому місті та країні. Ваші міські та мобільні телефонні номери залишаються з вами. Інтеграція із CRM. Візуалізація тенденцій щодо активності клієнтів та роботи співробітників.
2
Віртуальна АТС. Підключення міських, мобільних та номерів 0-800. Журнал дзвінків по компанії та контроль пропущених. Запис розмов та коментарі. Аналітика та звіти з дзвінків та роботі співробітників. Налаштування будь-яких сценаріїв прийому дзвінків та переадресацій на мобільні номери. Безкоштовний корпоративний зв'язок. Міні-CRM та інтеграція з усіма провідними CRM (+API). Віджет зворотного дзвінка із сайту. Динамічний Call-Tracking.
3
Віртуальна (хмарна) АТС. Підходить для офісу, кол-центру, віддаленої роботи. Інтегрується з популярними месенджерами та CRM-системами. Розширення для браузера Дозволяє дзвонити одним кліком з будь-якої сторінки та миттєво переходити до CRM.
4
Сервіс IP телефонії + віртуальна АТС. Надає безкоштовний міський номер в одній з 70 країн світу. Функції АТС включають внутрішні номери, систему голосового меню (IVR), переклад дзвінка, перехоплення дзвінка, переадресацію дзвінків на мобільний, прийом дзвінків із сайту, голосову пошту, прийом факсів, автовідповідач, режим очікування дзвінків, систему статистики дзвінків.
5
Провайдер корпоративних комунікацій Хмарна CRM. Багатоканальні внутрішні лінії для працівників компанії. Міські, міжміські та мобільні номери компанії в єдиній мережі. Ви самі задаєте алгоритм переадресації дзвінків усередині мережі. Фіксація пропущених дзвінків, автовідповідач. Вся інформація про клієнта під час дзвінка, можливість прив'язки «клієнт-співробітник»
6
Хмарна АТС та віртуальний Call-центр. Простота управління, низька вартість обслуговування та інтенсивне наповнення функціями залучають клієнтів різного масштабу та галузей.
7
іртуальна АТС з функціоналом автодзвону, автодозвону для бізнесу та кол-центрів. Інтеграція із CRM. Контролює попадання номерів у спам-бази, автозміна номерів, чорні списки, приховування номера. Багатоканальні мобільні, міські номери та SIM-картки FMC.
8
Віртуальна ATC. Інтеграція телефонії та CRM. Власна система CRM. Сервіс Call-трекінгу. Колл центр
9
Професійне програмне рішення для контакт центрів, яке дозволяє звести роботу операторів у єдиному вікні та автоматизувати обробку звернень від клієнтів з різних каналів (дзвінки, чати, email, sms, сайт), налаштувати інтеграцію по API з будь-якими бізнес-системами, створювати сценарії розмови, робочі графіки та карти якості для оцінки роботи операторів. Можлива купівля ліцензій та хмарне рішення (запуск за 24 години), безкоштовний годинник техпідтримки, персональний менеджер, доступні тарифи при масштабуванні.
10
Віртуальна АТС. Зручний веб-інтерфейс. Дзвінки з веб-панелі та сайту. Для налаштування роботи не потрібно мати технічні знання. Хмарна АТС дає практично необмежені можливості розширення можливостей CloudCalls. Наші програмісти додають нові функції, а Ви можете замовити щось для себе і ми обов'язково додамо.
11
Хмарна АТС. Дозволяє об'єднати всі мобільні та фіксовані телефонні номери вашої компанії в єдину корпоративну мережу, автоматично розподіляти вхідні дзвінки, здійснювати безліч одночасних дзвінків, вести статистику та запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз'єднання, а також інтегрувати корпоративну телефонну мережу в IT-системи.
12
Популярна програмна АТС, яка також надається як сервіс на хостингу 3CX чи партнерів. Широкий та гнучкий функціонал. Є безкоштовна версія. Є російськомовний інтерфейс. Кіпрська компанія.
13
Платформа для комплексного покращення ефективності роботи відділів маркетингу та продажу. Включає інструменти CallTracking, CallBack віджет замовлення зворотного дзвінка з сайту і соціальних мереж, хмарну АТС, LMS систему управління взаємовідносинами з клієнтами.
15
Віртуальна АТС, яка дозволяє організувати корпоративний зв'язок для:
Кол-центру, відділу продажу, офісу. Інтеграція з CRM